Приватбанк планує масштабне технічне оновлення: Що зміниться

32

ПриватБанк доповнює термінали технологією роботи з безконтактними картками не тільки для поповнення рахунку, а й для здійснення платежів.

Про це в інтерв’ю порталу «Мінфін» розповів член правління Приватбанку з питань роздрібного бізнесу Олексій Шабан.

“Ми розуміємо, що банк з такою великою кількістю відділень повинен розвивати не тільки Приват24, але і підвищувати якість контакту клієнта з банком «на землі». Ми добиваємося, щоб у клієнта було якомога менше проблем з обслуговуванням у відділенні або терміналі”, – каже Олексій Шабан.

У Приват24 влітку планують додати віртуальну платіжну картку. Це буде не інтернет-картка, а Універсальна або Картка для виплат.

“Суть в тому, що якщо термін дії картки клієнта закінчився, він зможе продовжувати користуватися нею в інтернеті, а пластикову отримати, коли йому зручно”, – пояснює експерт.

За його словами, не доведеться ходити за карткою в банк, її можна буде отримати в диспенсері терміналу самообслуговування. Клієнт введе номер телефону і отримає свою картку.

Також в банку працюють над зменшенням черг у відділеннях.

“Йдеться, зокрема, про різні технології розпізнавання облич, що допоможе нам швидше комунікувати з клієнтом. Наприклад, повідомляти начальнику відділення про візит важливого клієнта. Або підказати клієнт-менеджеру, чим допомогти клієнту, який став у чергу. Поки що реалізувати це в усій мережі ми не готові, але щось з цих фішок до кінця року в пілотних відділеннях з’явиться”, – додає Шабан.

Також з’явиться сервіс біометричної ідентифікації за обличчям клієнта в торгових мережах.