Управління інспектування ЧМР запускає в роботу нову систему надходження й обробки звернень громадян «CheClean».

Про це повідомив начальник управління інспектування Станіслав Коломієць, передає ЧЕСНО з посиланням на пресслужбу Черкаської міськради.

Тепер черкасці зможуть повідомити про виявлені порушення благоустрою, щойно помітили їх на вулицях міста. Для цього потрібно лише мати смартфон і месенджер Telegram.

А далі алгоритм дій наступний:

1) Знаходите в телеграмі чатбот CheClean
2) Долучаєтесь до чату і автоматично отримуєте детальні підказки.
3) Надсилаєте опис проблеми, фото та геолокацію.
4) Чат-бот формує надану вами інформацію в цілісну заявку і направляє її в базу даних.
5) Заявки розподіляються між відповідальними інспекторами згідно з закріпленими за ними секторам території міста.
6) Звіти про розглянуті і опрацьовані заявки публікуються на офіційній сторінці Управління інспектування ЧМР у фейсбук.

«В майбутньому ми плануємо включити до системи також месенджери Viber та WhatsApp. Будемо раді отримати від вас зворотній зв’язок: якщо ви помітите якісь недоліки в роботі системи, будь ласка, повідомте нам. Також нагадую, що запроваджена раніше система прямого зв’язку лишається активною (месенджери Viber, Telegram, WhatsApp за номером (096)047-21-02 – ми підтримуємо зв’язок із вами всіма доступними способами. Відкритість і доступніть для мешканців міста та оперативність в реагуванні на їх звернення є одними із наших головних пріоритетів. Сподіваюсь, що нова система прийому і обробки звернень громадян «CheClean» допоможе вивести роботу Управління інспектування на новий якісний рівень, та з часом стане у нагоді для наших колег із інших структурних підрозділів й комунальних підприємств», – зазначає Станіслав Коломієць.