24 липня 2020 року на засіданні виконавчого комітету Черкаської міської ради свободівцем Юрієм Ботнаром знову було піднято питання впровадження системи «Безпечне місто» в Черкасах.

«Команда ВО «Свободи» у виконавчому комітеті, депутатська фракція в Черкаській міській раді одностайно підтримували і продовжуватимуть підтримувати впровадження в Черкасах системи «Безпечне місто». Адже, як неодноразово показувала практика – це система конче необхідна. Не будемо далеко ходити, візьмемо хоча б останні події, пов’язані з замахом на мене. Якби в нас в місті вже були встановлені камери – правоохоронці змогли б, як мінімум, відслідкувати, куди я зник, на якому автомобілі та з ким. Сьогодні прогрес не стоїть на місці, камери, які ми хочемо, щоб були встановлені в Черкасах, можуть ідентифікувати людей, розпізнавати автомобілі та їх номерні знаки. Це значно убезпечить містян, адже рівень злочинів, ДТП – на превеликий жаль, не зменшується, а щоденно тільки зростає. Навіть більше скажу, є такі камери, які можуть робити температурний скринінг перехожим, а це в період пандемії короновірусу надзвичайно актуально. Такі камери вже є в усіх прогресивних країнах та містах, ми маємо бути не гіршими», – заявив на виконкомі заступник міського голови Черкас, свободівець Юрій Ботнар.

В межах розгляду проекту рішення «Про міський бюджет 2020» члени виконкому таки підтримали виділення 7,5 мільйонів гривень на програму «Безпечне місто». Ці кошти будуть перерозподілені з департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради за рахунок економії.

Далі залишається тільки аби депутатський корпус підтримав проект на найближчій сесії.

Утім, на засіданні представники «Черкащан» та «Національного Корпусу» не підтримали пропозицію щодо остаточного виділення коштів на систему «Безпечне місто». І що характерно, саме ці дві політсили активно використовують систему «Безпечне місто» для власного піару. Наприклад, «Національний Корпус» Черкас розмістив по всьому місту біл-борди, де запевняє городян, що активно працює над впровадженням цієї системи. Натомість на практиці усіляко затягує вирішення цього питання, «забалакуючи» його різними технічними «перешкодами», які цілком можна вирішити вже в процесі реалізації проекту.