На Черкащині продовжують працювати над брендингом. Півторарічний процес на фінішній прямій.

Передпрезентацію концепції логотипу, айдентики та стратегію розвитку бренду заслухав очільник області Роман Боднар, передає ЧЕСНО з посиланням на пресслужбу Черкаської ОДА.

Нагадаємо, черкащани шляхом відкритого голосування обрали слоган «Черкащина – місце сили». Загалом, за результатами публічних консультацій, проведених  Інститутом «Республіка», слоган «Черкащина – місце сили» набрав 44,05% голосів, «Черкащина – тут починається Україна» – 40,87%, а варіант «Черкащина – земля переможців» – 15,07%. Публічні консультації з обрання одного із трьох слоганів тривали з 13 грудня 2019 року до 19 січня 2020 року. Кожен бажаючий міг висловити свою думку і проголосувати за один із слоганів.

– Тепер справа за візуалізацією та маркетинговою складовою, – каже голова ОДА Роман Боднар. – Вражений високим рівнем професіоналізму команди дизайнерів та експертів з брендингу Олега Білого, Дмитра Буланова та Ігоря Чави, які допомагають нашому регіону із розробкою. Незабаром презентуємо фінальний концепт громаді області. На Черкащині так багато місць сили, мова йде не лише про історичні пам’ятки, а й досягнення сучасні, їх чимало. Нам є що показати! Тому наше завдання: розповісти Україні і світу про силу Черкащини. І саме через брендинг будемо транслювати меседжі. Бо бренд – це емоційний продукт. Логотип і айдентика створюють емоційний посилання, які повинні легко запам’ятовуватися та вирізняти нас серед інших. Ефективне позиціонування області – це і туризм, й інвестиційна привабливість та загалом промоція регіону.