Директор департаменту освіти та гуманітарної політики, свободівець Сергій Воронов розповів, що Черкаська гімназія № 9 – це єдиний заклад в області, який здобув статус авторської школи за останні десятиліття.

Як повідомляє пресслужба гімназії, їхній навчальний заклад ще кілька років тому став учасником всеукраїнського експерименту «Теоретико-методологічні засади моделювання розвитку авторських шкіл» на базі загальноосвітніх навчальних закладів України. Результатом такої експериментальної діяльності стало створення моделі «Гімназія успішного українця». На цей момент гімназія пройшла усі необхідні етапи та отримала свідоцтво, яке підтверджує, що педагогічний колектив створив авторську школу, і патентує розроблену модель як бренд.

«Ми пишаємось здобутками нашої Черкаської гімназії №9. Їхній успіх – це яскравий приклад злагодженої співпраці педагогів та учнів. Колектив навчального закладу власноруч розробив програму розвитку, впроваджував різноманітні родзинки та проводив експериментальну роботу, і завдяки цьому виборов право стати авторською школою. Впевнений, що вони успішно реалізують модель «Гімназії успішного українця» і ми всі будемо гордитись їхніми випускниками» – зазначив свободівець Сергій Воронов.

Команда свободівців планує і надалі допомагати та підтримувати розвиток цього навчального закладу, аби гімназія №9 та всі черкаські школи загалом й надалі були одними з найкращих в Україні. Націоналісти також запевнили, що будуть сприяти організації різноманітнх заходів для розвитку школярів. Так, раніше за сприяння свободівців та підтримки департаменту освіти на базі цієї гімназії вперше в Черкасах відбувся відкритий чемпіонат Chak Champ Open ‒ 2018.

За словами Ірини Топчій, директорки Черкаської гімназії №9, модель «Гімназія успішного українця» включає в себе успішні інноваційні розробки закладу: модульне навчання, програму патріотичного виховання, поділ класів на кадетів та паняночок, впровадження STE-освіти, робототехніки тощо.

Слід зазначити, що авторська школа — це навчальний заклад із високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за суттю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності.