Кров – це рідина, без якої неможливе функціонування людського організму. Донорська кров, як і питна вода, необхідна для всебічної підтримки життєдіяльності. Підкресливши цей взаємозв’язок, «Природне Джерело» та «ДонорUA» об’єдналися в нову соціальну ініціативу «Крапля до краплі» задля розвитку донорства крові та порятунку людських життів.

Про це йдеться у пресрелізі компанії, передає ЧЕСНО.

Проєкт «ДонорUA» та бренд «Природне Джерело» оголошують про початок співпраці, що має на меті розвиток донорського руху в Україні. В жовтні стартує спільний довгостроковий проєкт під назвою «Крапля до краплі», спрямований на популяризацію серед українців добровільного безоплатного донорства крові та її компонентів. Проте додати свою «краплю до океану» благодійності можна й іншим шляхом: просто регулярно споживаючи питну артезіанську воду «Природне Джерело». Відтепер частина прибутку від продажу кожної пляшки води «Природне Джерело» перераховуватиметься на розвиток донорства в Україні і допомогу тим, хто потребує крові. Механізм благодійності працює за принципом накопичення: що частіше споживач обиратиме на магазинній полиці «Природне Джерело», то більше він долучатиметься до шляхетної справи.

Для того, щоб донести вищезгадану думку до аудиторії, до початку рекламної кампанії в інтернеті було відзнято соціальний ролик. Автором ідеї є креативний директор ГК «Нові Продукти» Олександр Стрижельчик, а режисером виступив Стас Гуренко з Red Glass Production. Відео підкреслило, що саме гуртування навколо важливих справ здатне перетворювати поодинокі зусилля окремих теплих сердець на «могутнє джерело життя; потужний океан добра».

Щороку понад 300 тисяч українців гостро потребують переливання донорської крові. Серед них – матері, що мають ускладнення після пологів, захисники країни, люди, які отримали травматичні ушкодження, а також пацієнти, що піддалися хірургічному втручанню та онкохворі. Відповідно до рекомендацій ВООЗ, для повного задоволення потреби в донорській крові та її компонентах у країні має бути дотримано норми з розрахунку 33 донації на 1000 осіб населення. В Україні ж на сьогодні спостерігається дефіцит – лише 12 донацій на 1000 осіб. Зниження обсягів заготівлі крові та її компонентів до критичного рівня за останні десятиліття виникло через стійке зменшення кількості добровільних безоплатних донорів. Популяризація здавання крові та комунікація з потенційними донорами були відсутні на державному рівні, що провокувало нестачу компонентів крові або ж ставило під питання їхню якість.

Колаборація бренда «Природне Джерело» та «ДонорUA» покликана реабілітувати серед українців культуру добровільного донорства крові. Навіть ті, хто з певних причин не може безпосередньо стати донором, матиме змогу допомогти справі, просто споживаючи питну воду певної марки. Відтепер на кожній пляшці артезіанської води «Природне Джерело» нанесене спеціальне маркування, що інформує покупця про участь у соціальному проєкті «Крапля до краплі» і долучення до донорського руху.

«Наша компанія неухильно та послідовно покладає в основу своєї діяльності відповідальне ставлення до якості продукції та потреб споживачів. Розвиваючись та набуваючи все більшої ваги як потужний український виробник, ми водночас отримуємо й більше можливостей для здійснення місій, пов’язаних із загальним добробутом громадян. У нашій країні живе безліч чуйних та небайдужих людей із великим серцем, здатних на великодушні вчинки. Їм варто лише надати інформацію, де, коли і як можна ефективно допомогти, а також трішечки заохотити. Тож ми даруватимемо донорам на знак нашої вдячності пляшку води “Природне Джерело”, а частину прибутку з продажу товару в каналах збуту перераховуватимемо на влаштування тематичних заходів, залучення волонтерів, закупівлю необхідного обладнання тощо. Адже ми переконані, що широкий доступ з боку великого бізнесу до медіаканалів та маркетингових інструментів повинен не лише бути спрямованим на підвищення прибутку, але й на значно важливіші речі – впровадження докорінних соціальних змін», – слушно зазначила Олена Селютіна, директорка з комунікацій Групи Компаній «Нові Продукти», виробника питної артезіанської води «Природне Джерело».

«Команда ДонорUA вже багато років поспіль власними силами розвиває культуру безоплатного донорства, яка, на жаль, поки не так розвинена в Україні. Проте історія вже неодноразово продемонструвала вміння громадських активістів та приватних підприємців гуртуватися задля великих благородних справ. Тож для нас надзвичайно важливо заручитися підтримкою представника великого бізнесу, що має вагомий авторитет на ринку, широкий доступ до зв’язків із громадськістю та неабияку аудиторію у всеукраїнському масштабі. Ми дуже цінуємо участь нашого партнера бренда “Природне Джерело”, і сподіваємося на довготривалу та плідну співпрацю, результатами якої вже невдовзі можна буде пишатися», – прокоментувала важливість події Ірина Славінська-Ріцнер, засновниця проєкту «ДонорUA».

Новий проєкт «Крапля до краплі» передбачає реалізацію низки інформаційних активностей та заходів щодо популяризації донорського руху в Україні. Серед них – облаштування точок донації і визначення груп крові, проведення лекцій, тренінгів, конференцій та екскурсій, які допоможуть проінформувати більшу кількість населення з метою забезпечення готовності вчасно покривати потребу в донорській крові. Для долучення до ініціативи, здійснення благодійних внесків або пропозицій щодо співпраці можна звертатися за адресою https://pd.donor.ua/, або просто купувати артезіанську воду «Природне Джерело» і якомога ширше розповсюджувати інформацію про новий соціальний проєкт серед свого оточення.

Довідка:

Група Компаній «Нові Продукти» – один із найбільших виробників напоїв і снеків в Україні. Компанія працює вже понад 17 років і входить до Реєстру найбільших платників податків країни.

Сьогодні ГК «Нові Продукти» експортує свою продукцію в 19 країн світу, серед яких Китай, Німеччина, Італія, Чехія, Іспанія, Ізраїль, Уганда, Вірменія, Угорщина, Азербайджан, Грузія та інші. Штат співробітників підприємства складає понад 1500 осіб. Щодня ГК «Нові Продукти» обслуговує понад 25 000 замовників і 106 000 активних торгових точок в усьому світі.

Перевірка якості напоїв відбувається на всіх етапах виробництва та здійснюється у спеціальній атестованій лабораторії. На підприємстві впроваджена сертифікована інтегрована система  менеджменту, управління якістю та безпекою харчових продуктів, яка базується на основі відповідності двом міжнародним стандартам – ISO 9001 та ISO 22000.

Щороку Благодійний фонд «Нова Громада», який був створений Групою Компаній у 2014 році та діє виключно за рахунок її добровільних відрахувань від прибутку, виділяє на соціально-благодійні проекти понад 2 млн грн.