Перший етап Трофею FAU з ралі на серійних авто WONDERRALLY стартував 20 лютого 2021 року в Черкасах. Як розповів співорганізатор заходу Андрій Яроменко, змагання, що зібрали спортсменів-любителів із усієї України, тривали два дні.

Про це розповіло Суспільне, передає ChesnoNews.

Цього разу участь у гонках взяли 65 екіпажів. Це спортсмени із Черкас, Харкова, Києва, Дніпра, Полтави. Із них п’ять команд – черкащани.

«Для наших змагань це рекордна кількість учасників. Щороку ми намагаємося збільшити кількість машин: минулого року їх було 50, сьогодні 65. Ми не проводили змагання в Черкасах більше ніж пів року, тож всі уже зачекалися і хочуть нових емоцій та адреналіну», – зазначив Андрій Яроменко.

На формат змагань вплинули карантинні обмеження, тому цього разу вони проходять без глядачів. Зі слів Андрія Яроменка, тривалий час були снігопади і доводилося кілька днів поспіль завозити техніку, аби підгтотувати трасу. До несподіваних ситуацій організатори підготувалися: під час виступів спортсменів чергуватимуть автомобілі медичної та пожежної служб.

Змагання тривали два дні поспіль – 20-21 лютого. Увесь цей час екіпажі стартували один за одним і їздили «каруселлю». За словами Андрія Яроменка, трасу розділили на спеціальні ділянки, загалом кожен екіпаж проїхав 24 кілометри.

Співорганізатор заходу Дмитро Березенський розповів, що зимові змагання в Україні – рідкість, бо для цього погода має бути стабільною, а автомобілі оснащені спеціальною гумою. Перед змаганнями всі машини проходять технічну комісію, фахівці оцінюють їхню безпечність. Є й низка інших умов: «Це любительське ралі, тому машина має бути «цивільною», без спеціальних доробок, якими користуються професійні спортсмени. Весь тюнінг має відповідати технічним вимогам до цього класу автомоблів. Наприклад, на нинішні змагання два екіпажі приїхали зі спортивною шипованою резиною, тому хлопцям довелося поміняти колеса», – зазначив він.

І судді, і учасники розповідають: у зимових гонках важливий не стільки водійський стаж, як досвід кермування у відповідних умовах.