Упродовж години міський голова Анатолій Бондаренко особисто відповідав на дзвінки жителів за номером «гарячої лінії». Усі отримані звернення – офіційно зареєстровані, за підсумками розмови булі дані доручення відповідальним службам.

Про це інформує пресслужба Черкаської міської ради, передає ChesnoNews.

– Для мене важливо не тільки знати позицію фахівців стосовно вирішення тих чи інших проблемних питань, але й чути думку людей, які тут живуть й знають, що саме їм потрібно найбільше. Переконаний, що живе спілкування – найцінніше, тому планую продовжити таку практику. Скажу відверто – почуте надихає мене й далі робити наше місто кращим, – наголосив міський голова Анатолій Бондаренко.

Із особистими проблемами, проханням про допомогу й питаннями щодо покращення благоустрою міста звернулись понад 30 осіб. Зокрема, вони стосувались ремонту дорожнього покриття прибудинкових територій і вулиць; нанесення дорожньої розмітки; встановлення зупинок громадського транспорту; зрізання аварійних дерев та благоустрою пішохідних доріжок.

Крім того, громадянами піднімалось питання завершення облаштування місця відпочинку по вул. Береговій (пляж біля колишнього цукрового заводу).

Таке спілкування з мешканцями міста стане систематичним. Слідкуйте за анонсами на офіційній сторінці Анатолій Бондаренко – міський голова Черкас в мережі «Фейсбук» та на сайті Черкаської міської ради.