У наш час засобами та формами дистанційної комунікації нікого не здивуєш. Усі навкруги – від школярів та студентів до підприємців та політиків працюють і навчаються онлайн. Карантин став каталізатором широкого застосування такої можливості, як у навчанні та спілкуванні, так і в наданні послуг.

Про це інформує Чигиринська районна філія ОЦЗ, передає ChesnoNews.

Служба зайнятості також комунікує зі своїми клієнтами  у дистанційному режимі. Так, з початку 2021 року фахівцями Чигиринської районної філії Черкаського обласного центру зайнятості проведено 40 профорієнтаційних вебінарів за участю 396 осіб.

На заходах проводились консультації та розглядалися питання щодо: надання послуг державною службою зайнятості; механізмів успішного працевлаштування; використання часу для самоосвіти і саморозвитку; допомоги у складанні резюме та написанні супровідних листів, навчання прийомам самопрезентації та навичкам підготовки до співбесіди з роботодавцем.

Зручність та переваги проведення профорієнтаційних заходів в онлайн форматі оцінюють всі учасники вебінарів: інформацію можна отримувати із зручного місця знаходження, слухати можна без засобів індивідуального захисту (маски), учасниками можуть бути не тільки клієнти служби зайнятості, а й присутні, що знаходяться поруч, а головне те, що особи, які отримують послуги онлайн, знаходяться в безпечних соціальних умовах.

«Служба зайнятості завжди враховує реальність певних ситуацій, і надалі буде використовувати різні методи та електронні сервіси для надання послуг своєчасно, зручно, корисно та безпечно»,- зазначила директорка Чигиринської районної філії Світлана Коршунова.