Державна служба зайнятості активно запроваджує в роботу сучасні електронні сервіси, що дозволяють підвищити якість та рівень комунікації з клієнтами.
Про це інформує Жашківська районна філія ОЦЗ, передає ChesnoNews.
Так, кожен пошукач роботи чи безробітний, який зареєстрований у службі зайнятості, може скористатися сервісом «Електронний кабінет пошукача роботи» на офіційному вебсайті державної служби зайнятості: http://www.dcz.gov.ua.
Так, наприклад, цьогоріч цим сервісом вже скористалися понад 50 жашківчан.
«Це дійсно зручно. Будь-якої миті можна отримати потрібну інформацію щодо пошуку роботи, часу та дати наступного відвідування, ознайомитись з графіком запланованих заходів, скористатися сервісом профорієнтаційної платформи, дізнатись про розмір нарахованої допомоги з безробіття тощо» – відзначила користувачка сервісом Олена Малюх.
«Зареєструвати свій персональний «електронний кабінет» дуже просто. Для цього треба повідомити в службу зайнятості адресу власної електронної скриньки та отримати логін і пароль для входу в «електронний кабінет»» – підкреслила директорка Жашківської районної філії Марія Штунь.