«Увечері з дітьми з Долини троянд довелось іти пішки…додому добралися вже в сутінках», «При кожному підвищенні ціни на квиток нам обіцяють покращення ситуації з маршрутками, але все залишається на своєму місці. Можна прочекати 40 хв у вихідні посеред дня і не дочекатись, а якщо дочекаєшся то вони влаштовують автоперегони і на зупинки, де 1-2 людини геть і не стають, бо можуть пропустити пасажирів на іншій зупинці»…

– Ці скарги людей мікрорайону «Дніпровський» є типовими для мешканця будь-якого віддаленого куточка нашого міста, – констатує депутат Черкаської міської ради Ярослав Левицький. – Проблема у тому, що у Черкасах відсутня практика перевірки якості перевезень, дотримання перевізниками тих умов, на які вони погоджувались, коли висловлювали бажання обслуговувати міські маршрути і забезпечувати потрібну якість, безпеку і зручність для пасажирів. Відтак, я вимагатиму впровадження у Черкасах практики перевірки дотримання перевізниками затверджених графіків руху автобусів та якості перевезень пасажирів. Відповідне звернення уже спрямовано до міської ради.  У ньому я прошу, передовсім, оприлюднити для містян інформацію  про затверджені графіки руху та перевізників за кожним із міських маршрутів Черкас. І пропоную, як альтернативу цілковитій відсутності можливості для людей нормально добратись додому після 21.00, забезпечити таку можливість принаймні за рахунок комунального електротранспорту.

Оксана Савіцька