Rakuten Viber, світовий лідер з обміну повідомленнями та голосової комунікації, запускає маски доповненої реальності (Augmented reality, AR) в додаток Viber в Україні.

Про це інформує пресслужба компанії, передає ChesnoNews.

З масками доповненої реальності спілкування буде веселим та незабутнім. За допомогою масок можна буде зняти фото й відео, відправити його друзям у Viber або зберегти в телефоні. AR-маски реагують на найменші мімічні рухи людини – при зніманні фото й відео можна посміхнутися або підморгнути, маска повторить рухи обличчя.

Компанія планує додати в месенджер 300 нових масок і фільтрів до кінця року, одночасно на сервісі буде доступно до 30 масок. Серед тих, які вже з’явилися – спеціальна маска для України з петриківським розписом у трьох варіантах.

Петриківський розпис знайомий кожному українцеві, це один з найбільш впізнаваних національних орнаментів. У Viber на петриківку подивилися по-новому: тут можна приміряти на себе традиційний розпис, трендові неонові кольори і чорно-біле татуювання з Петриківкою – “блекворк”. Ця маска була створена за участю українських компаній – студії з розробки AR-фільтрів і масок FFFACE.ME та креативного агентства Taktika.

Нова функція буде представлена різними типами масок. Серед них: б’юті-фільтри, маски, які додають текстури – татуювання, графіку, пір’я – на обличчя і тіло, маски-ігри, маски, що змінюють образ, і багато інших.

“За останні півтора року спілкування в усьому світі перемістилося в онлайн, як і наша потреба в самовираженні. Viber – найпопулярніша комунікаційна платформа в Україні. Ми хочемо дати кожному українському користувачеві можливості для реалізації творчого потенціалу, цього разу  за допомогою технології кращих AR-масок. Впевнені, що за допомогою фотографій та відео з масками користувачі зможуть по-новому виражати себе, передавати настрій й підтримувати зв’язок зі своїми близькими. До запуску ми додали у Viber окрему маску зі стилізацією петриківського розпису, щоби показати українські національні орнаменти з іншого боку – трендового, такого, що підходить для повсякденного спілкування”, – говорить Атанас Райков, старший директор в регіоні EMENA, Rakuten Viber.

Компанії також зможуть створювати брендовані маски в Viber. Всесвітній фонд дикої природи, ФК Барселона і Всесвітня організація охорони здоров’я  – серед перших партнерів Viber, які додали свої маски. У майбутньому в додатку з’являться і маски, створені спільно з українськими партнерами.