Наступного тижня Facebook планує змінити назву своєї компанії, щоб відобразити свою зосередженість на побудові метавсесвіту.
Про це пише The Verge, передає ChesnoNews.
Найближча зміна назви, про яку генеральний директор Марк Цукерберг планує розповісти на щорічній конференції Connect компанії 28 жовтня, але може бути оприлюднена раніше, має на меті сигналізувати про амбіції технологічного гіганта не лише про соціальні медіа та всі негаразди, які пов’язані з цим.
Ребрендинг, ймовірно, позиціонував би блакитний додаток Facebook як один із багатьох продуктів материнської компанії, яка контролює такі групи, як Instagram, WhatsApp, Oculus тощо.
Ребрендинг також може послужити подальшому відокремленню футуристичної роботи, на якій зосереджений Цукерберг, від інтенсивної перевірки, якою зараз займається Facebook, щодо того, як сьогодні працює її соціальна платформа.
Метавсесвіт – це онлайн-світ, у якому люди можуть грати, працювати і спілкуватися в віртуальному середовищі, часто використовуючи гарнітури VR. Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг був одним з провідних авторів концепції.