Українські автомобілісти звикли до постійних змін правил дорожнього руху: тільки за останні пару років оновлень було дев’ять. Але нинішня редакція – не точкова, а масштабна, яка зачіпає буквально всі аспекти ПДР. Змінюються знаки, розмітка, обмеження швидкості, навіть класифікація доріг.

Про це повідомляє Thepage, передає ChesnoNews.

З одного боку, зрозуміло бажання Мінінфраструктури та Кабміну наблизити ПДР до європейських стандартів і мінімізувати аварійність, яка не дуже-то падає. Але засмучує, що черговий раз зміни внесені без публічного обговорення, яке допомогло б уже на ранній стадії виявити правові колізії та уточнити спірні моменти.

«Армагеддон у нових правилах дорожнього руху? – коментує ситуацію Володимир Караваєв, заступник голови координаційної ради Загальнонаціонального форуму безпеки дорожнього руху. – Намагаючись розібратися з ухваленими змінами, зайшов у глухий кут. У порівняльній таблиці до проєкту постанови – цілковитий хаос. Колишня редакція взагалі не стикується з новою. Над смисловим контекстом можна ридати. І це в Правилах, де навіть кома впливає на чиєсь життя».

Зміни стосуються всіх аспектів ПДР. Зміняться розмітка та дорожні знаки, правила зупинки та стоянки, з’являться діагональні пішохідні переходи та загальні дороги для автомобілів і велосипедистів. Одна з найбільш принципових змін – обмеження швидкості за межами населених пунктів, які регулюються шириною розмітки.

Ви не зможете рухатися зі швидкістю 110 км/год, якщо елемент дороги, що відокремлює транспортні потоки протилежних напрямків, не виділено розміткою 1.2 (раніше було 1.1 або 1.2). Розмітки відрізняються своєю шириною – до 15 см і 20 см відповідно. Так що лінійку доведеться возити з собою.