Компанія Facebook протягом найближчих років має намір перебудувати свою роботу з розрахунком на молоду аудиторію, а не людей старшого покоління.
Про це повідомив її генеральний директор Марк Цукерберг, передає ChesnoNews з посиланням на іноземні ЗМІ.
Він заявив про це після опублікування фінансової звітності компанії за третій квартал 2021 року.
Як повідомляє Reuters, показники Facebook за результатами третього кварталу виявилися гіршими за прогнози компанії.
Виручка зросла на 35% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склала 29 млрд доларів проти очікуваних 29,57 млн. Кількість активних користувачів за місяць склала 2,91 млрд проти очікуваних 2,93 млрд.
Слова Цукерберга пролунали на тлі публікацій «досьє Facebook» – серії публікацій американських ЗМІ про внутрішню роботу за матеріалами витоку документів.
«Ми перепрофілюємо наші команди, щоб служити дороговказом для молодих людей, а не оптимізуватися до більшої кількості літніх людей», – сказав Цукерберг.