Міністерство охорони здоров’я спільно з міністерствами соціальної політики, цифрової трансформації, Національною службою здоров’я, Пенсійним фондом та Фондом соціального страхування за підтримки проєкту Світового банку запустило роботу контактного центру з питань електронних лікарняних.

Про це інформує пресслужба МОЗ, передає ChesnoNews.

“Щоб адаптовувати зміни швидше та якісніше, нам потрібно налагодити взаємодію з людьми. Тому ми разом з повноцінним стартом реформи запустили “гарячу лінію” і розраховуємо на зворотний зв’язок, щоб покращити сервіс державних цифрових послуг і разом зробити його зручним та зрозумілим для всіх”, – заявила заступниця міністра з питань цифрового розвитку Марія Карчевич.

Працівники контакт-центру надають консультації з питань, пов’язаних із запуском електронних лікарняних. Отримати необхідні роз’яснення можна за номером “гарячої лінії” 1677.

Контактний центр працюватиме щоденно упродовж трьох місяців. Близько 20 операторів надають консультації щоденно з 8 до 22 години.