Австралійські науковці виявили незвичний об’єкт, який кожні 18 хвилин випромінює радіоенергію впродовж хвилини.

Про це повідомляє BBC, передає ChesnoNews.

Цей об’єкт був вперше виявлений студентом Кертінського університету Тайроном О’Доерті у західній Австралії. Використовуючи телескоп під час роботи в Міжнародному центрі радіоастрономічних досліджень (ICRAR), він помітив надзвичайно потужне джерело спалахів радіоенергії.

ЗМІ зазначає, що подібні спалахи часто фіксуються у Космосі, але спалах, що триває цілу хвилину, за словами науковців, є чимось дуже незвичним. Зараз команда астрофізиків Кертінського університету під керівництвом доктора Наташі Харлі-Вокер працює над цим відкриттям.

«Цей об’єкт з’являвся та зникав протягом кількох годин спостережень. Це було дуже неочікувано та дивно для астронома, тому що жоден об’єкт у небі так не поводиться», – розповіла журналістам Харлі-Вокер.

Інший астрофізик ICRAR доктор Джемма Андерсон також заявила, що об’єкт є «дуже дивним», враховуючи тривалість спалахів.

Зазначається, що науковці ICRAR уже встановили, що джерело спалахів перебуває на відстані у 4 000 світлових років від Землі, є надзвичайно яскравим та має дуже сильне магнітне поле. За першими гіпотезами, це може бути нейтронна зірка або «білий карлик», тобто зірка після колапсу. Наразі науковці проводять подальші дослідження незвичного об’єкта.