Автомобіль працює, але щось не гаразд. Вихлоп дає сильну кіптяву. Зупинка авто відбувається довше, ніж зазвичай. І це навіть тоді, коли потрібне екстрене гальмування. А електроніка показує не точні дані щодо кількості палива у бензобаку. Виявити справжні причини такої поведінки автомобіля допоможе комп’ютерна діагностика авто.

Спеціалісти допоможуть дізнатись не лише про зовнішні і помітні на око «хвороби» автомобіля, але і про проблеми, повзанні із непомітною несправністю. Цей збій у роботі гальма чи рульового управління може стати передумовою аварійної ситуації. Ризик занадто великий — життя і здоров’я як водія, так і пасажирів. Тому діагностування роботи автомобіля за допомогою «розумних» приладів, виявить всі проблеми за лічені хвилини. Детальніше про таке діагностування можна прочитати на спеціальній сторінці сервісного центру https://germesavto.com.ua/kompyuterna-diagnostyka-avto/.

А починають перевірку з візуального огляду та використання електронної системи самодіагностики.

Що може визначити комп’ютерна діагностика автомобіля

Бортовий комп’ютер керує всіма важливими системами автомобіля, формуючи базу даних. Датчики вказують на те, як працює автомобіль, які у нього параметри систем. Всі ці дані зберігаються або відтворюються на стенді і під час підключення до системи. Зчитуванням даних, майстер накопичує інформацію, необхідну для прийняття рішень.

Діагностика проводиться у три етапи:

  • підключення до внутрішньої електронної системи управління та зчитування даних;
  • проведення аналізу отриманої інформації;
  • тестування авто у режимі роботи на певній швидкості та за необхідних навантажень.

Виявлені автоматизованою системою керування помилки, дешифруються спеціальним обладнанням і дають первинну інформацію спеціалісту. Він порівнює отримані від датчиків авто дані із реальним станом автомобіля. І ухвалює рішення щодо потреби провести ремонт або коригування налаштувань.

Коли треба обов’язково проходити діагностування

Має відбутися хоча б три події, що повзанні з експлуатацією авто. Наприклад, внаслідок критичних режимів роботи або необхідності виконати регламентні терміни:

  • авто пройшло 15-20 тисяч кілометрів і не перебувало на ремонті чи огляді — такі вимоги зазвичай виробники вказують у технічній документації, з огляду на практику використання та обслуговування автомобілів;
  • автомобіль працював тривалий час на критичних показниках — проїзд по дуже нерівній поверхні із потраплянням у вибоїни або авто тривалий час використовувало максимальну потужність двигуна;
  • з’явились ознаки помітних проблем із рухом автомобіля, однак система самодіагностування не вказує на помилку і не підтверджує необхідність провести ремонт на СТО.

У всіх цих випадках та деяких інших, не завадить обов’язкове і термінове тестування систем. Зокрема, останній випадок особливо небезпечний. Адже може свідчити про аварійну відмову датчиків чи вихід з ладу інших систем автомобіля.

Комп’ютерне діагностування авто — швидкий і надійний спосіб тестування якості роботи. Це — шлях до підвищення безпеки експлуатації автомобіля та вчасного виявлення імовірної несправності, критичної для стабільної роботи особистого транспорту.