На Черкащині тривають аварійні відключення електроенергії. Це потрібно енергосистемі нашої країни після ворожих атак. Черкащан просять ставитися до цього з розумінням.

Водночас у ПАТ «Черкасиобленерго» повідомляють, що дізнатися про планові, позапланові та аварійні відключення можна за допомогою паблік акаунту Viber, чат-боту Telegram та особистого кабінету споживача.

Для того, щоб користуватися послугою у Viber, Вам необхідно під’єднатися до паблік-аккаунту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням: http://cherkasyoblenergo.com/viber_pokazu.html.

Після успішної реєстрації у Вас з’явиться можливість переглядати інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії.

Перейшовши у паблік-аккаунт ПАТ «Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність. Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.

Для того, щоб користуватися послугою у Telegram Вам необхідно під’єднатися до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго» та пройти процедуру реєстрації. З детальною інструкцією про під’єднання та реєстрацію можна ознайомитися за посиланням: http://www.cherkasyoblenergo.com/telegram_pokazu.html.

Перейшовши до чат-боту ПАТ«Черкасиобленерго», Вам необхідно натиснути «Головне меню», після чого відобразиться привітання та меню у якому з’явиться розділ «Перерви електроживлення». Перейшовши у розділ «Перерви електроживлення», система автоматично визначить ваші дані і згенерує інформацію про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії або їх відсутність. Якщо у Вас додано декілька особових рахунків, система визначить інформацію по усіх рахунках.

Також дізнатися про планові, позапланові, аварійні відключення електроенергії Ви маєте можливість в особистому кабінеті споживача. Зареєструватися можна за посиланням: https://cabinet.cherkasyoblenergo.com/.

Після реєстрації Ви можете увійти в кабінет та у розділі «Перерви електроживлення» дізнатися усю необхідну інформацію.

Додаткову інформацію про графіки аварійних відключень (ГАВ) можна дізнатися за багатоканальними номерами кол-центру 24/7: (0472) 33-87-87, (093) 170-40-57, (050) 434-87-87, (067) 690-48-48, 0800-501-328.