Всього у 530 світлових роках від планети Земля є незвичайна екзопланета. Вона гігантська за своїми розмірами, приблизно в 3 рази більше Юпітера, покрита розпеченою лавою і абсолютно непридатна для життя.

Про це повідомляє Space, передає ChesnoNews.

Екзопланету виявили за допомогою телескопа TESS (Transiting Exoplanet Survey Satellite). Планета рухається по дуже малій орбіті, один оберт навколо зірки триває всього 5 днів. Об’єкт назвали TOI-778 b. Вчені кажуть, що знахідка дуже схожа на Юпітер з нашої Сонячної системи.

Планета знаходиться всього в 9 млн км від своєї зірки, а температура на поверхні досягає 1227 градусів. Зрозуміло, що такі умови не дозволяють тут не те, що організмам зародиться і жити, тут настільки жарко, що навіть залізо не може випаровуватися.

Зірка, навколо якої обертається гігантська планета на 40% масивніша нашого Сонця і більш ніж на 70% більше за розмірами. Вона обертається навколо своєї осі зі швидкістю приблизно 40 км/с. На поверхні зірки температура понад 6500 градусів. Це дійсно пекельні умови в порівнянні з земними.

Знайшли TOI-778 b випадково. Справа в тому, що вчений спостерігав за зіркою саме в той момент, коли повз неї проходила планета. Світіння світила трохи потемніло, ось так і відбулося відкриття.

Виявив планету TOI-778 b вчений на ім’я Джейк Т. Кларк. Перш ніж знайти її в космосі, він вивчив близько 200 тисяч зірок і знайшов приблизно 6000 кандидатів в екзопланети. Сьогодні астрономи найбільше цікавляться саме таким типом планет, тому що він найбільш цікавий для вивчення. Можна аналізувати зоряну систему, в якій та обертається, шукати ознаки життя на поверхні планет і т.д.