Венчурний фонд Roosh Ventures інвестував у французьку компанію Gladia, яка хоче створити універсальну аудіоінфраструктуру для обробки мовлення. Технологія для транскрипції та аудіоаналітики працюватиме у режимі реального часу на основі штучного інтелекту.
Про це на своїй сторінці в LinkedIn повідомив Сергій Токарєв – ІТ-бізнесмен і співзасновник інвестиційної групи Roosh.
Як Gladia змінить правила гри для компаній, задіяних на глобальних ринках
«Компанія створює повноцінну аудіоінфраструктуру для асистентів і кол-центрів. Це багатомовний інструмент для транскрипції та аналізування аудіо, який працюватиме на основі ШІ в онлайн режимі. Він може розпізнавати більше 100 мов та адаптуватися до різних акцентів», – говорить Сергій Токарєв.
Gladia заснована у 2022 році Жаном-Луї Кегінером і Джонатаном Сото у Парижі. Загалом їм вдалося залучити 16 млн доларів, які планується спрямувати в розробку нових технологій, що дозволить покращити роботу голосових платформ для багатомовних користувачів. Крім Roosh Ventures, у компанію інвестували Mana Ventures, Illuminate Financial, Athletico Ventures, XTX Ventures, Soma Capital, Gaingels і Motier Ventures. Раунд очолив венчурний фонд XAnge.
«Ми з командою вже кілька років використовуємо транскрипцію дзвінків, що значно економить час. Проте практично завжди виникає кілька проблем: по-перше, навіть англійська дає збої, коли йдеться про інші мови, а по-друге, є складність розпізнавання акцентів», – зазначає Сергій Токарєв.
Французька компанія розробляє рішення для обробки мовлення. Таким чином можна буде використовувати аудіоаналітику та транскрипцію у реальному часі. Технологія розпізнає мовлення зі швидкістю менше ніж 300 мілісекунд.
Gladia вже надає послуги 600 компаніям, серед яких Method Financial, Attention, Circleback, Recall, VEED.IO та Sana, а кількість користувачів перевищує 70 000.
Співзасновник і технічний директор Gladia Джонатан Сото говорить, що додаткова перевага технології – це універсальність. Зазвичай компаніям доводиться витрачати час і ресурси на інтеграцію численних функцій ШІ у наявні платформи. Проте АРІ Gladia сумісний з усіма сучасними технологічними стеками та протоколами, включно FreeSwitch, SIP, VoIP та Asterisk.
Залучені кошти планується зосередити на розширені команди та пошуку нових клієнтів. У майбутньому Gladia збирається створити універсальний набір інструментів АІ для роботи з аудіо, а також інтегрувати технологію для кол-центрів в якості послуги CCaaS для автоматизації підтримки клієнтів і покращення ефективності роботи.