Що найперше потрібно зробити, щоб розкрити увесь потенціал Черкаської області — її переваги та можливості?

Голова Черкаської ОДА Олександр Скічко розповів про це у своєму блозі, передає ChesnoNews.

«Черкащина – у самому центрі України. Звідси і її переваги, виклики, перспективи. Понад 6100 кілометрів доріг, із них державного значення – 1750, майже 200 кілометрів міжнародних та 455 кілометрів національних. Областю проходить найбільша водна артерія держави — Дніпро. Тут знаходиться 9 національних та державних історико-культурних і природних заповідників, які цікаві кожному туристу. Передова кардіологія та трансплантологія, перспективні промисловість та агросектор», — каже Олександр Скічко. 

Насамперед треба розвивати інфраструктуру, вважає очільник області. «Це не лише дороги, порти та склади. Але саме із доріг і почнеться розбудова інфраструктури. Дорога — це освіта, адже шкільні автобуси довезуть дітей швидше, безпечніше та у кращу школу. Дорога — це здоров’я. Це доступність «швидкої» для пацієнтів у найвіддаленіших куточках області, це вчасно привезені ліки та вакцини, це можливість пройти діагностику частіше та якісніше. Дорога — це безпека. Пожежники, рятувальники, правоохоронці — усе це має бути доступно оперативно кожному жителю Черкащини. Дорога — це розкриття туристичного потенціалу. Ми маємо чим здивувати, чим пригостити та чим розважити», — говорить Олександр Скічко.

Саме тому у межах президентської програми «Велике Будівництво» заплановано розвиток шляху Н-16, який проходить напрямком Золотоноша–Черкаси–Сміла–Умань, а також автодороги державного значення Н-08.

Однак дорога — лише перший етап розвитку області. «Ми проектуватимемо комплексно та враховуватимемо інтереси всіх стейкхолдерів. Дорога не може бути від точки А до точки Б. Вона має з’єднувати людей, промислові об’єкти, слугувати комунікації та логістиці, бути наповненою маршрутним транспортом. А для цього треба говорити із підприємцями, запитувати у туристів, опитувати пасажирів, заміряти вантажопотоки. Дороги стануть основою топології соціальної, виробничої, транспортної та інших інфраструктур», — каже Олександр Скічко.