Rakuten Viber, світовий лідер у сфері обміну текстовими та голосовими повідомленнями, об’єднався з Всесвітньою організацією охорони здоров’я (ВООЗ) в рамках місяця обізнаності про рак молочної залози. Організатори запустили спеціальний чат-бот про жіноче здоров’я Women’s Health Chatbot.
Про це інформує Зовнішній пресофіс Rakuten Viber в Україні, передає ChesnoNews.
Чат-бот, який стане корисним ресурсом із практичними порадами з питань жіночого здоров’я, стартував із теми діагностики та профілактики раку грудей. У боті можна дізнатися про поради з профілактики, отримати інформацію про симптоми та види терапії, а також ознайомитися з покроковою інструкцією для регулярного самообстеження. Підписатися на чат-бот можна за посиланням: https://chats.viber.com/whowomen. Нині у боті понад 300 тис. підписників. Він доступний українською, а також англійською та російською мовами.
Окрім чат-бота, Viber спільно з ВООЗ створили новий набір стікерів зі слоганами, які підтримують жінок.
«Більшість жінок та дівчат у всьому світі фактично мають обмежений доступ до медичного обслуговування та інформації про власне здоров’я. Тому для нас важливо приєднатися до ініціативи ВООЗ на підтримку здоров’я жінок», – поділилася Зарена Канчева, директор з маркетингу та PR Rakuten Viber в Європі. «У світі досі є регіони, де жінки та дівчата не говорять про своє здоров’я відкрито. Ми хочемо допомогти всім жінкам отримати доступ до необхідної інформації, а також підтримати їх у прагненні піклуватися про себе».
«Інформування – один із ключових способів знизити показники з неінфекційних захворювань та покращити діагностику здоров’я, у тому числі первинну діагностику раку молочної залози. Своєчасне знання рятує життя», – прокоментувала ініціативу доктор Бенте Міккельсон, директор із неінфекційних захворювань Всесвітньої організації охорони здоров’я.