Золотоніська міськрайонна філія Черкаського обласного центру зайнятості в період введеного карантину не припиняє спілкування з роботодавцями як по телефону, так і в онлайн-режимі.

Про це повідомляє пресслужба Золотоніської міськрайонної філії ОЦЗ, передає ЧЕСНО.

Скайп-зв’язок, який використовується для максимально ефективного надання послуг клієнтам служби зайнятості, замінює живе спілкування з ними. У результаті чого з`ясовується як актуальна, так і перспективна потреба роботодавців у працівниках, погоджуються умови та дати прийняття кандидатів на вакантні посади, обговорюється професійно-кваліфікаційний склад осіб, які перебувають на обліку в службі зайнятості, можливості та необхідність організації робіт тимчасового характеру та інше. Таким чином всі питання вирішуються оперативно та якісно.

В умовах карантину все більш привабливими для клієнтів служби зайнятості стають онлайн сервіси: Освітній портал Державної служби зайнятості, Платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри, адже не виходячи із дому є можливість підвищити свою компетентність та набути нові навички. Також фахівці служби зайнятості продовжують інформування та створення електронних кабінетів для шукаючих роботу та роботодавців.