З метою запобігання збільшення заборгованості за спожиту електроенергію ТОВ «Черкасиенергозбут» вживає усіх можливих заходів в умовах карантинних обмежень.

Про це повідомляє пресслужба ТОВ «Черкасиенергозбут», передає ЧЕСНО.

Один із подібних заходів – СМС-інформування споживачів про наявну заборгованість. Такі повідомлення доводять до відома адресатів суму заборгованості та наслідки її непогашення.

Щоб запобігти таким неприємним наслідкам, як відключення електроенергії, рекомендують не допускати прострочення заборгованості.

Ще один законний захід – стягнення заборгованості у судовому порядку. Такий шлях потягне за собою негативні наслідки для споживачів у вигляді додаткових витрат на судовий збір – понад 2 тисячі гривень.

У випадку, якщо черкащани впевнені, що рахунки оплачені, але СМС-повідомлення надійшло – зверніться до Вашого центру обслуговування споживачів для з’ясування причини. Нею може бути затримка платежу або помилкове перерахування коштів на інший рахунок.

Також черкащан просять звернути увагу на те, що більшість ЦОС ТОВ «Черкасиенергозбут» вже змінили свої адреси.