Національний роумінг – це використання потужностей всіх українських операторів стільникового зв’язку у випадку, якщо немає можливості користуватись послугами свого оператора.

Що варто знати про використання національного роумінгу для абонентів:

  • назва мережі може змінитись на одного з інших національних операторів (lifecell, Kyivstar, Vodafone). Це означає, що наразі для зв’язку ви використовуєте потужності іншого оператора;
  • національний роумінг не потребує додаткової плати від абонентів;
  • тарифікація дзвінків та SMS відбувається згідно із тарифним планом вашого оператора.

Зміна мережі оператора виконується автоматично шляхом налаштування телефону «автоматичний вибір мережі».

Якщо зв’язок вашого оператора зник, а автоматично перейти до іншого не вдалося, спробуйте обрати іншу мережу за допомогою ручного режиму.

Ось як це зробити:

  • На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор.
  • На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.

Далі потрібно виконати наступні кроки:

  • Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR або LIFECELL.
  • Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  • Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS та доступу до інтернету.

Важливо: оператори стільникового зв’язку просять раз на день намагатись вручну повернутись (під’єднатися) до «рідної мережі».