В Україні стартувала реєстрація для участі у безкоштовній сертифікатній програмі навчання ветеранів та ветеранок, як планують реалізувати себе на посадах державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Безкоштовну програму «Професійний розвиток ветеранів для роботи на посадах державної служби та служби в ОМС» ініціювали ГО «Школа врядування» за підтримки IREX та Києво-Могилянської академії.

Мета сертифікатної програми – сприяти професійному розвитку ветеранів та ветеранок, які

  • перебувають на посадах державної служби чи служби в ОМС менше 1 року станом на дату проведення конкурсного відбору слухачів та мають намір продовжувати працювати на цих посадах у найближчому майбутньому;
  • які не мають досвіду роботи в сфері державної служби та/або служби в ОМС, але мають намір працевлаштування на таких посадах в найближчому майбутньому.

Обсяг сертифікованої програми – 6 кредитів ЄКТС. Тривалість програми – 12 тижнів. Графік занять – 3 дні на тиждень, 2 пари на день. Тривалість 1 заняття – 1 год 20 хв. Форма навчання – дистанційна.

Дистанційні заняття відбуваються у синхронному режимі на платформі ZOOM, а також в асинхронному режимі з використанням платформи DistEdu. Слухачі також виконують самостійну роботу з використанням матеріалів, що розміщені на платформі DistEdu.

Етапи конкурсного відбору на навчання:

  • подання заповнених форм та мотиваційних листів – до 10.03.2023р.,
  • оголошення результатів конкурсного відбору – 20.03.2023р.
  • початок навчання – 27.03.2023р.

Після проходження навчання учасники отримають комплекс знань та зможуть розвинути відповідні уміння, які допоможуть професійно зростати та успішно працевлаштуватися на державній службі чи службі в ОМС.

Зокрема – розвинути професійні компетентності необхідні для:

  • виконання професійної діяльності (розроблення та забезпечення впровадження політик, надання послуг, проектний менеджмент, стратегічне управління тощо),
  • роботи з людьми (взаємодія з громадськістю, управління персоналом, управління змінами, командна робота, лідерство тощо),
  • самоменеджменту (управління часом, стресостійкість, доброчесність, ефективна комунікація тощо).

Вимоги до кандидатів:

  • вища освіта (магістр, бакалавр чи молодший бакалавр);
  • загальний стаж роботи — не менше 2х років або досвід роботи на посадах державної служби/ на посадах в органах місцевого самоврядування – до одного року (вступ без проходження конкурсу);
  • вільне володіння державною мовою;
  • користувач ПК: Word, Excel, ел. пошта, месенджери;
  • доброчесність, сумлінність;
  • свідоме прагнення змін та чітке розуміння мети вступу на державну службу або службу в органах місцевого самоврядування.

Форма для заповнення: https://goo.su/QqD3fy

Залишилися запитання? Звертайся до нас: SGov@ukr.net