Укрпошта запускає нову марку, присвячену річниці перемозі українського гурту Kalush Orchestra на пісенному конкурсі “Євробачення-2022”. Її презентують 10 квітня.

Про це інформує гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський, передає ChesnoNews.

Цього ж дня марку погасять в місті Калуш Івано-Франківської області разом з лідером гурту Олегом Псюком та його учасниками. Також погасять штемпелем “Перший день” у Києві. Після того розпочнеться продаж марки в усіх містах України.

Автором марки є Святослав Романчак, автор картки – Юрій Сосницький, художниця конвертів – Олеся Вакуленко. Тираж складає 130 тисяч листів.

Передпродаж стартує 4 квітня. Замовлення можна оформити на сайті Укрпошти. Або – оформити абонемент до 9 квітня, повідомляє гендиректор.

“Майже рік минув з того часу, як вся країна вболівала за Kalush Orchestra на конкурсі “Євробачення-2022” і сподівалася почути слова, які могли б звернути міжнародну увагу на війну в Україні та сотню українських військових, які тоді перебували під обстрілом на “Азовсталі”. Поранені, без води, їжі та ліків. Саме тоді зі сцени пролунали відомі слова: “Save Mariupol, save Azovstal now!” – згадує Смілянський.

Він додав, що це є ще одним символом війни та сміливості наших людей – робити все, щоб бути почутими.