Внутрішньо переміщені особи можуть отримати статус ВПО без реєстрації місця проживання. Які документи необхідні для цього і куди їх подавати?

Про це інформує пресслужба ЧМР, передає ChesnoNews.

Пояснює заступниця директора департаменту соціальної політики Катерина Бінусова. За її словами, людина, яка жила на тимчасово окупованій території без прописки, після евакуації повинна звернутися до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення або уповноваженої особи виконавчого органу сільської, селищної, міської ради, центру надання адміністративних послуг (у період дії воєнного стану). Тут вона має надати докази, які підтверджують факт її проживання на цій території на момент виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення.

Такими документами можуть бути:

▪ військовий квиток з відомостями щодо проходження військової служби;
▪ трудова книжка із записами про трудову діяльність;
▪ документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно;
▪ свідоцтво про базову загальну середню освіту;
▪ атестат про повну загальну середню освіту;
▪ документ про професійно-технічну освіту;
▪ документ про вищу освіту (науковий ступінь);
▪ довідка з місця навчання;
▪ рішення місцевого органу державної влади чи органу місцевого самоврядування про влаштування дитини до дитячого закладу, у прийомну сім’ю, дитячий будинок сімейного типу, встановлення опіки чи піклування;
▪ медичні документи;
▪ фотографії, відеозаписи.

Крім того, під час подання заяви про взяття на облік у період дії воєнного стану заявник надає відображення в електронній формі документів, які сформовані через «Дію» або «єДокумент». Також це може бути довідка про подання документів для оформлення паспорта громадянина України для осіб, яких ідентифіковано за відомостями Єдиного державного демографічного реєстру або відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби.

Докладнішу інформацію можна отримати за телефонами громадської приймальні департаменту соціальної політики: 095-200-16-45, 067-509-50-26, 093-296-54-58.