До Уманського районного управління поліції звернулися троє осіб з повідомленням про те, що після розмови з «представниками банків» з їх рахунків зникли грошові кошти.

Про це інформує Сектор комунікації поліції Черкаської області, передає ChesnoNews.

У всіх трьох випадках, до потерпілих телефонував невідомий та представлявся працівником служби безпеки одного з українських банків. Незнайомець повідомляв, що з їх рахунків хтось намагається зняти кошти, або ж рахунок у небезпеці. Він пропонував слідувати його вказівкам, щоб нібито «захистити рахунок». Таким чином граючи на емоціях та довірі, шахраї дізнались секретні дані рахунків (пін-коди та смс-паролі) та під приводом несанкціонованого зняття коштів заволоділи їхніми грошима.

Після розмови з шахраями з рахунку 45-річної уманчанки зникли кошти у сумі 81 тисяча гривень, а у 57-річного жителя селища Верхнячка майже 200 тисяч гривень. Ще одній потерпілій шахрай повідомив, що потрібно перевести кошти на «безпечний» рахунок. 44-річна уманчанка зняла близько 40 тисяч гривень та переказала їх на рахунок шахраїв.

Відомості по трьом фактам внесені до Єдиного реєстру досудових розслідувань за статтею 190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України.

Поліцейські застерігають, щоб не потрапити на гачок шахраїв, запам’ятайте:

– працівник банку не має права з’ясовувати або уточнювати особисті дані клієнта;

– ніколи нікому не повідомляйте номер банківської картки, термін її дії, CVV2-код, а також паролі, що надходять в SMS-повідомленні;

– зателефонуйте на контактний номер вашого банку та з’ясуйте чи дійсно відбувалася атака на вашу картку та чи потрібно її перевипустити;

Залиште заявку оператору, що з вашим картковим рахунком намагалися вчинити шахрайські дії та заблокуйте картку. Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном “банківський працівник” чи “представник мобільного оператора” – зателефонуйте у банк чи до оператора та з’ясуйте ситуацію.

Лише ваша пильність та здоровий глузд убезпечить вас від шахрайських дій зловмисників.