Зловмисник входить в довіру до клієнта банку та вимагає, щоб потенційна жертва переказала йому гроші або передала дані своєї картки.

Про це інформує Сектор комунікації поліції Черкаської області, передає ChesnoNews.

У цьому сценарії шахраї представляються співробітниками банку та повідомляють, що ваша картка заблокована або буде заблокованою. Для того, щоб «розблокувати» її, потрібно повідомити реквізити (термін дії картки, три цифри на звороті картки, SMS-паролі від банку або мобільного оператора) або перейти за вказаним посиланням.

“Щоб не стати жертвою шахраїв, у жодному разі не повідомляйте нікому свої персональні дані, реквізити своїх банківських рахунків, не виконуйте ніяких дій на прохання “працівників банку”, – нагадує кіберполіцейський Олег Паншутін.

Справжні працівники банківських установ навіть у вихідні чи святкові дні не проводять жодних операцій у телефонному режимі.

Якщо про проблеми з рахунком повідомляє телефоном “банківський працівник” – потелефонуйте у банк та з’ясуйте ситуацію.

Якщо ви загубили мобільний або сім-карта перестала працювати, відразу ж заблокуйте прив’язані до цього номеру телефону банківські картки.

Лише ваша пильність та здоровий глузд убезпечить вас від шахрайських дій зловмисників.