Учні тринадцяти шкіл Черкащини долучилися до загальноукраїнського дослідження якості освіти у школах в умовах війни. Проводила таке вивчення Державна служба якості освіти України.

Про це повідомила начальниця територіального органу Служби Оксана Компанієць на брифінгу в медіацентрі ОВА.

Як вона розповіла, під час дослідження увагу зосереджено на визначенні та відстеженні результатів навчання з української мови та математики  учнів 6 і 8 класів.

– Простежити динаміку засвоєння учнями знань для запобігання освітніх втрат – одне з головних завдань моніторингу, – зауважила Оксана Компанієць. – Він проходив у тестовій формі.  Зміст питань охоплював теми, що передбачені чинними навчальними програмами. Також учасники  заповнювали анкету щодо їхнього повсякденного навчання.

Загалом  у тестуванні взяли участь 6189 шестикласників і 6188 учнів восьмого класу.

За результатами більшість учнів виконали тести на середньому рівні з математики та української мови. Проте восьмикласники демонстрували дещо вищі результати.

Найскладнішими з математики для шестикласників були завдання з  основ геометрії. В українській мові — це завдання з розділів «Фонетика. Орфоепія» та «Розвиток мовлення»..

Для восьмикласників найскладнішими з математики виявилися завдання з розділу «Рівняння та нерівності», а з української мови — «Морфологія» та «Синтаксис».

–  Наший моніторинг став відправною точкою, на основі якої можна буде визначати динаміку і тенденції, – додала Оксана Компанієць. – А найголовніше – вчасно відреагувати на ситуацію і покращувати результати якості знань. Дослідження комплексне. Упродовж цього року та наступного воно продовжуватиметься.

Ознайомитися із результатами моніторингу можна за посиланням.

Докладніше у відео: