Оперативна служба Черкаської міської ради 1505 розширює канали комунікації з містянами: впроваджує нове програмне забезпечення і запускає портал. Це дозволить заявникам реєструвати власні звернення в режимі онлайн та самостійно контролювати їх виконання комунальними службами.

Про це інформує пресслужба ЧМР, передає ChesnoNews.

Тепер кожен житель міста може сам подати і зареєструвати на порталі своє звернення про аварійну ситуацію, питання благоустрою чи якість надання комунальних послуг.

Адреса сайту: 1505.chmr.gov.ua.

Як подати заявку онлайн?

1. Натисніть відповідну кнопку на сайті.
2. Виберіть категорію питання.
3. Заповніть контактну інформацію: прізвище, ім`я, по-батькові та адресу.
4. Введіть номер телефону, натисніть «Отримати код» та введіть його.
5. Коротко опишіть суть проблеми.
6. За бажанням, додайте фото.
7. Надішліть звернення і отримайте сповіщення про його реєстрацію.
8. Відстежуйте історію свого звернення на порталі «1505».