Без мобільних гаджетів сьогодні важко уявити повсякденне життя. Солідні бізнесмени й молодь, бабусі та п’ятирічні дітлахи досить вільно володіють сучасною портативною технікою. Нічого поганого в цьому, звісно, немає. Але компактні розміри є чинником, який, крім позитивних моментів, має й негативні.

Один із головних — це чутливість до механічних пошкоджень. Особливо часто від необережного поводження з планшетом чи смартфоном страждає дисплей. Мабуть, такий досвід є в кожного з нас, навіть якщо ми вважаємо себе дуже обережними.

Що ж робити в таких випадках? Розглянемо варіанти для планшета: адже такі девайси не настільки розповсюджені, як смартфони.

Ремонт у сервісному центрі чи самостійний

Якщо планшет придбано нещодавно, перше, що спадає на думку, — треба віднести девайс до сервісного центру. Не поспішайте! Такі випадки, як розбите скло, в абсолютній більшості випадків трактуються як ті, що виникли з вини користувача. Тобто розраховувати на безкоштовний ремонт не варто.

А отже, доведеться замовляти сенсор, який у випадку з планшетом доволі дорогий. Та й за ремонт доведеться віддати чимало. Може вийти, що такий варіант коштуватиме, як половина вартості нового гаджета. Можна навіть спробувати підрахувати, чи не вигідніше буде купити планшет «з нуля».

Втім, якщо ви дійшли висновку, що краще все-таки віддати планшет фахівцю, не забудьте зробити резервне копіювання всіх важливих даних. Є велика ймовірність, що після ремонту вам повернуть пристрій із заводськими налаштуваннями.

Інші варіанти

Їх залишилося не так уже й багато, але вибір є:

  1. Самостійний ремонт. Хоча дисплей купувати все одно потрібно, ви економите на вартості роботи майстра. Але братися за це можна, тільки якщо ви в цьому щось тямите і вмієте це робити. Будь-яка помилка — і гроші викинуто на вітер.
  2. Придбання розширеної гарантії. Багато інтернет-магазинів та офлайнових аналогів пропонують такий варіант під час придбання техніки. Подумайте добряче, чи варто відмовлятися від такої пропозиції: сума невелика, а розширена гарантія в багатьох випадках означає, що вона поширюється й на розбитий екран. Незалежно від того, сталося це з вини користувача чи ні.
  3. Третій варіант — продати пошкоджений девайс, докласти гроші та придбати новий або вживаний, але робочий. Побиті планшети охоче купують ремонтники, щоби відновити та продати дорожче. Але багато ви за такий гаджет не виручите.

Профілактика — найкращий захист

Досвід, як кажуть, найкращий вчитель, особливо негативний. Якщо ви вже його маєте, то знаєте, що краще відразу подбати про захисні аксесуари для свого планшета. Придбати чохли та якісне захисне скло можна в магазині Allo в Дніпрі. Саме такі превентивні заходи радимо всім, хто купує новий девайс чи вже має планшет.