Видання Daily Mail інформує: ще торік у вересні космічний апарат NASA OSIRIS-REx доставив на Землю зразки астероїда Бенну у герметичній капсулі, яку кілька місяців не могли відкрити. Коли ж вченим це вдалося, вони почали ретельне дослідження вмісту і нарешті представили перші результати. Дослідники припускають, що отримана космічна порода, ймовірно, прибула з давньої планети, вкритої океанами, де могли бути придатні умови для життя.

Ще торік у жовтні вчені з NASA заявили, що, згідно з проведеним аналізом, ці зразки містять багато води й вуглецю. Тобто, такі астероїди, як Бенну, могли принести на Землю будівельні блоки, необхідні для створення життя. Після того як у січні цього року вчені нарешті відкрили місткість з основною частиною зразків Бенну, вони почали новий аналіз отриманого матеріалу.

Початкові результати дослідження, яке проводили вчені з Університету штату Аризона (США), дають можливість припустити, що астероїд Бенну був частиною планети, вкритої водою, яка існувала мільярди років тому. Наразі це лише гіпотеза, проте, можливо, це був океанський світ з умовами, придатними для життя.

Вчені з’ясували, що тонке покриття каміння з астероїда Бенну складається з рідкісного фосфату, багатого на кальцій і магній, а це така ж сполука, яку було виявлено на супутнику Сатурна Енцеладі. Припускають, що під крижаною корою супутника міститься величезний океан із рідкої води.

Аналіз показав, що більша частина породи астероїда складається з глини, включно з мінералами, які називаються серпентиніти. Вони утворюються на Землі, коли гірська порода занурюється на морське дно і піддається впливу води.

Вчені припускають, що в океані на Енцеладі може існувати позаземне життя, а з огляду на схожість між сполуками, виявленими на супутнику Сатурна і на астероїді Бенну, це дає можливість припустити, що на стародавньому океанському світі також могло бути життя.

NASA зазначає, що астероїд Бенну існує від самого початку «життя» Сонячної системи, а тому може надати інформацію про те, як формувалися планети, зокрема Земля. Також вчені можуть отримати ключ до розгадки таємниці походження життя на нашій планеті, адже, можливо, саме астероїди, що впали на Землю, принесли з собою необхідні компоненти для цього фундаментального процесу.