Оновлений збірник “Дизайн-код фасадів міста Черкаси” затвердив виконавчий комітет. Збірник включає в себе правила і рекомендації щодо оформлення вивісок і реклами на фасадах з метою створення єдиного, комфортного і безпечного міського середовища. Він не оновлювався протягом тривалого часу, і його розробка була результатом спільної роботи фахівців міської ради, дизайнерів та громадськості.

Про це інформує пресслужба ЧМР, передає ChesnoNews.

Основними цілями «Дизайн-коду» є:

– формування прозорих, однакових правил для підприємців;
– збереження архітектурної цілісності будівель, виховання поваги до архітектури;
– ріст відвідуваності громадських закладів;
– формування естетичної культури та свідомості при розміщенні вивісок/фасадної реклами.

Збірник містить розширену інформацію про:

– типи вивісок/фасадної реклами та їх допустиме/недопустиме розміщення;
– рекомендації щодо розміщення вивісок/реклами, їх утримання та догляд;
– визначення, нормативну базу;
– вдалі та невдалі приклади вивісок;
– всі роз’яснення з приводу того, чим відрізняється вивіска від реклами;
– дорожні карти щодо погодження вивіски чи фасадної реклами.

«Дизайн-код фасадів міста Черкаси» допоможе як бізнесу, що планує розміщення вивіски/фасадної реклами, так і її виробникам-рекламістам.

Електронний примірник розміщений на сайті міської ради, з ним можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.