Пивний сезон (квітень-жовтень) 2019 р. був для компанії «Уманьпиво» насиченим та корелювався із загальними тенденціями пивного ринку України: розширенням географії продажів, урізноманітненням асортименту, посиленням сегменту розливного та крафтового пива.

Про це розповідає пресслужба компанії.

Підприємство налагодило експорт продукції до ряду зарубіжних країн: Польщі, Німеччини, Ізраїлю, Молдови, США та Китаю. До кожного зарубіжного ринку були адаптовані окремі лінійки продукції, зокрема маркування та етикетки було приведено у відповідність до норм місцевого законодавства.

Цього року уманська броварня успішно пройшла незалежну сертифікацію IFS Food (стандарт якості та безпеки харчової продукції), а також чергову перевірку на кошерність, чим підтвердила додержання всіх норм та стандартів виробництва.

На пивзаводі був проведений плановий етап технічного переобладнання. Встановлено додаткову кізельгурову (сучасний спосіб первинної фільтрації) систему, запущено нову технологію виробництва безалкогольних напоїв, модернізовано систему безперервної мийки обладнання. Із збільшенням асортименту продукції введено в експлуатацію додаткові резервуари для бродіння.

Для підвищення екологічності виробництва запущено резервний парогенератор, проводиться запуск системи рекуперації вуглекислого газу. Із перспективних проектів – розпочато будівництво нового приміщення розливу пива в кеги.

Новинками цьогорічного пивного сезону від «Уманьпиво» стали «Квас традиційний» натурального бродіння, безалкогольний напій Focus «Яблуко» та «Мікс Фреш», новий регіональний сорт пива «Уманське» у ПЕТ-пляшці 2 л та пробна партія німецького крафтового пива Keller Beer Weizen.

«Прийдешній пивний сезон ми пов’язуємо з процесом інтеграції європейських пивних традицій та смаків. Тому перед технологами «Уманьпиво» поставлено завдання щодо розробки нових сортів пива за європейською рецептурою, запуск новинки танкове пиво – найсвіжіше нефільтроване пиво з пивоварні у спеціальних ємностях (європейський формат розливного пива), а також розширення лінійки безалкогольних напоїв», – ділиться планами СЕО «Уманьпиво» Ігор Кисіль.

Також уманський пивзавод продовжує практику активної участі у локальних та міжнародних професійних виставках з пивоваріння, стажування персоналу на приватних броварнях Німеччини та застосування сучасних систем управління виробництвом (5С) та контролю якості.