Прагнення до фінансового благополуччя змушує нас щоранку бігти на роботу. Але що робити тим, чиї професії не приносять великих грошей? Рішенням проблеми може стати участь в маркетингових акціях. Сьогодні ми поділимося історією щасливого переможця акції від «Пошторг».

30 квітня 2020 року маркетингова акція програми лояльності «Золотий Фонд» визначила нового переможця серед клієнтів «Пошторг». Ним став житель Черкас Мосендз Андрій Валентинович. Перемога стала для чоловіка несподіванкою. Він з радістю розповів про свої враження.

«Я навіть не мріяв виграти! Про «Пошторг» дізнався від знайомого – він хорошу суму виграв. А чим я гірше? Замовив товар, все підійшло, все сподобалося. Також, я й умови всі прочитав у розсилках, нічого складного немає. Через якийсь час після відправлення анкети мені подзвонили і сказали, що я переможець! До сих пір не можу повірити!» – ділиться чоловік.

Представники «Пошторг» зустрілися з Андрієм Валентиновичем, щоб урочисто привітати. На зустрічі були підписані необхідні документи, після чого він став офіційним переможцем. Чоловік зізнався, що хоче розповісти про маркетингові акції всім, кого знає.

«Це диво якесь! Мені просто знайомий про вас розповів, а я взяв і виграв. Тепер поділюся з усіма, нехай люди пробують. Високої зарплати дочекатися неможливо, пенсія на носі. Дякую, що хоч ваші акції людям допомагають!» – сказав переможець.

Українці маркетинговим акціям вірять неохоче. З цієї причини «Пошторг» з радістю називає імена переможців. Компанія трепетно ​​ставиться до власників своїх призів і регулярно радує клієнтів акціями.

«Більшість людей у літньому віці мало що можуть собі дозволити, крім базових витрат. Ми відкриваємо для кожного шлях до фінансової свободи. Наші грошові призи – як допомога, так і подяка клієнтам за те, що вони з нами і довіряють нам довгі роки», – розповіли в компанії.

Пам’ятайте, що розбагатіти можна в будь-якому віці. Не бійтеся ризикувати, будьте пильні й нехай у вашому житті буде якомога більше перемог.