Вам дзвонить людина, яка називається співробітником вашого банку. Вона стверджує, що ваша банківська картка заблокована через несанкціоновані спроби входу і для того, щоб розблокувати картку, потрібно лише сказати код безпеки, отриманий на номер телефону, пов’язаний із згаданим банківським рахунком. Але насправді цей код є доступом до вашого рахунку. Щойно ви повідомите вищевказані цифри, шахраї зайдуть у ваш обліковий запис змінивши паролі і отримають повний доступ до ваших коштів.

Про це інформує Сектор комунікації поліції Черкаської області, передає ChesnoNews.

В таку шахрайську схему потрапила 42-річна жителька Золотоніського району. Жінка повідомила поліції, що відповіла на дзвінок з невідомого номера. Під час розмови вона навіть не підозрювала, що попала в шахрайську схему і говорить не з працівником банку, а зі шахраєм, який від початку мав на меті заволодіти її коштами. Жінці повідомили, що для завершення банківської операції необхідно зробити підтвердження через телефон натиснувши цифру «1», що власне вона і зробила. Одразу після цього з банківського рахунку зникли кошти в сумі  19 525 грн.

Правоохоронці вкотре наголошують, співробітник банку ніколи не запитує особисту інформацію!

Якщо вам телефонували та намагалися отримати особисту інформацію: CVV2-код, паролі, ПІН-код тощо, повідомте цю інформацію до вашої банківської установи.

Якщо ваша особиста інформація все-таки стала відома третім особам – зателефонуйте на спецлінію 102!