1 листопада в КНП «Канівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Канівської міської ради та КНП «Канівська багатопрофільна лікарня» відбувся захід з обміну досвідом щодо ефективного управління медичним закладом у період війни.

Ознайомитися з успішним досвідом канівських медичних закладів приїхали групи з різних областей України: Черкаської, Дніпропетровської, Чернівецької, Миколаївської та Херсонської.

Від кожного міста завітали: представник власника закладу охорони здоров’я, представник менеджменту охорони здоров’я і представник пацієнтської організації.

«Зацікавленість усіх трьох стейкхолдерів медичних послуг дозволяє врахувати всі особливості й підходи та формувати відповідь на актуальні запити. Ми збираємо представників громад, показуємо їм успішний досвід закладів охорони здоров’я, які навчилися й активно функціонують і в часи реформ і в часи воєнного стану», — розповіла фасилітаторка проєкту від БФ «Пацієнти України» Оксана Мусієнко.

Уже декілька років поспіль БФ «Пацієнти України» за підтримки National Endowment for Democracy організовує заходи, де заклади охорони здоровʼя, що повірили в медреформу та надають пацієнтам якісну медичну допомогу, можуть поділитися своїм досвідом з іншими.

Мета таких заходів — показати, що навіть під час війни можливі трансформації системи охорони здоров’я в цілому та якісні зміни в наданні послуг кожним конкретним закладом, що заклади охорони здоров’я можуть бути прозорими для пацієнтів та мати окремі інструменти нагляду громад за якістю надання послуг.

Команда Канівського центру первинної медико-санітарної допомоги раніше теж брала участь у проєкті «Обмін досвідом медзакладів під час війни» як учасник. Тоді вони надихнулися успішними кейсами своїх колег та впровадили в себе УЗД-діагностику, аби надавати пацієнту ширший спектр послуг. А цього разу самі стали натхненниками для колег з інших регіонів.

КНП «Канівський центр первинної медико-санітарної допомоги» Канівської міської ради та КНП «Канівська багатопрофільна лікарня» є вдалими прикладами  медичних закладів України, які ефективно розпоряджаються коштами, впроваджують в себе найкращі практики й забезпечують пацієнтів якісними послугами.

Запрошені групи з інших областей дослідили методи та специфіку роботи канівських медичних закладів та сформували власний план зон розвитку у своїх регіонах.

«Ми розуміли, що їдемо в заклад, де є дійсно успішний досвід, де вони працюють так, як ми хотіли б працювати. Мені хотілося дізнатися в колег, як вони реалізують свої функції й обов’язки з надання медичної допомоги з наявністю кадрового дефіциту,  бо для нас це дуже важливо. Після презентацій лікарень та екскурсій у мене з’явилося багато нових ідей, я вже бачу, що зміню, коли повернуся додому», — поділилася директорка КНП «ЦПМСД Баштанської міської ради» Оксана Шпарук.

БФ «Пацієнти України» впевнені, що успішний досвід ефективного використання внутрішніх резервів громад та зовнішньої підтримки зацікавлених сторін та меценатів для розширення спектра надання медичних послуг та підвищення їх якості потрібно примножувати.