З метою запобігання розповсюдження короновірусної інфекції, у період дії карантину у базових центрах зайнятості та філіях Черкаського обласного центру зайнятості прийом громадян ведеться дистанційно.

Про це інформує пресслужба ОЦЗ.

Для реєстрації у якості безробітного та призначення допомоги по безробіттю у цей період до сервісної установи служби зайнятості необхідно подати заяви про надання/поновлення статусу безробітного та призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю (зразки заяв за посиланням), а також копії документів.

Повний перелік документів, що необхідно надати в службу зайнятості, для реєстрації, як безробітного дивіться за посиланням.

Подати відповідні документи можна наступним чином:

– направити скановані й збережені у форматі PDF або інших форматах, фотокопії документів на електронну адресу центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості

– надати заяви та ксерокопії документів, засвідчених особистим підписом через скриньку для прийому кореспонденції, що розміщена в кожній сервісній установі служби зайнятості.

З адресами базових центрів зайнятості/філій Черкаського обласного центру зайнятості ви можете ознайомитись за посиланням.

Адресу електронної пошти, номери телефонів базових центрів зайнятості/філій Черкаського обласного центру зайнятості ви можете отримати за посиланням.

Після отримання ваших документів фахівець центру зайнятості/філії Черкаського обласного центру зайнятості зв’яжеться з вами для підтвердження, або уточнення наданої інформації.

ОБОВ’ЯЗКОВО ЗАЗНАЧАЙТЕ КОРЕКТНИЙ КОНТАКТНИЙ НОМЕР ТЕЛЕФОНУ!

Більш детальну інформацію про особливості реєстрації та обслуговування безробітних у період карантину, ви знайдете за посиланням.