Дві жительки Черкащини стали жертвами шахрайської схеми “дзвінок із банку”. Після розмови нібито з “працівником банку” у жінок з рахунків зникли грошові кошти.

Про це інформує Сектор комунікації поліції Черкаської області, передає ChesnoNews.

Поліцейські з’ясували, що жительці міста Черкаси на мобільний телефон зателефонував невідомий та представився “працівником банку”. Скориставшись довірою жінки, шахрай дізнався реквізити її банківської карти та заволодів грошовими коштами в сумі  понад 24 тисячі гривень.

В іншому випадку шахрай – “банкір” зателефонував до місцевої жительки Чигирина та повідомив їй, що її банківська карта заблокована, а для її розблокування потрібно провести декілька операцій, що остання і зробила. В результаті шахрайських дій потерпіла втратила 15 тисяч гривень.

Правоохоронці Черкащини вкотре нагадують!

Фінансові установи не використовують будь-які персональні дані під час телефонних розмов із клієнтами.

Разом з тим, у банку ніколи не запитують номер банківської картки, термін її дії, пін-код або CVV-код, паролі, у тому числі, що надходять в SMS. Тому, якщо дзвонить невідома людина та намагається з’ясувати ці дані — це спроба шахрайства.

Якщо ви зрозуміли, що випадково розкрили персональні дані вашої картки шахраям або за вашим рахунком проходять підозрілі операції — негайно заблокуйте картку та доступ до інтернет-банкінгу, зателефонувавши до банку. Повідомляйте про шахрайські дії до поліції за спеціальним номером 102.

Будьте обачні!